Monicomp

Adatvédelmi nyilatkozat

Tisztelt Jelentkező!

Köszönjük érdeklődését a MONICOMP Zrt iránt.

Kérjük, olvassa el adatvédelmi politikánkat, melynek célja annak biztosítása, hogy adatait bizalmasan, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”), valamint az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről („GDPR”) előírásainak megfelelően kezeljük.

A MONICOMP Zrt. adatvédelmi politikája


  1. Személyes adatok védelme

  • Az adatvédelmi politika célja, hogy az Ön, mint jelentkező – a továbbiakban Jelentkező – adatainak a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelő kezelését biztosítsa.
  • Az adatkezelés célja, hogy a Jelentkező által továbbított adatokat a MONICOMP Zrt. (1139 Budapest, Petneházy utca 46-48.), mint adatkezelő – a továbbiakban Adatkezelő – a megüresedő munkakörök (álláshelyek) betöltése során figyelembe vegye, illetve e célból a beérkezéstől számított 6 hónapig tárolja.
  • A Jelentkező adatait /profilját/ fényképes önéletrajzában, kísérő levelében /motivációs levelében/, és esetleges egyéb irataiban (pl.: bizonyítvány másolatában) dokumentumként elküldi a megadott elérhetőségre.
  • A Jelentkező tudomásul veszi, hogy az általa megküldött adatok és csatolt dokumentumok a GDPR szerinti személyes adatok különleges kategóriájába tartozóadatot /a faji eredetre, a nemzetiséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, a szexuális életre, az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre, valamint a bűnügyi személyes adatra. vonatkozó információt/ nem tartalmazhatnak.
  • A Jelentkező kötelezi magát arra, hogy kizárólag saját, valós adatait továbbítja.
  • Az Adatkezelő fenntartja a jogát és egyben kötelezettséget vállal arra, hogy Adatvédelmi politikáját a mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően módosítsa. Az Adatkezelő adatvédelmi politikája bármilyen változásáról weboldalán annak hatályba lépését megelőzően tájékoztatást ad.

  1. Adatok módosítása, törlése

  • A Jelentkező az állásajánlatra történő jelentkezését visszavonhatja.
  • A Jelentkező a pályázat időtartama alatt személyes adataiban bekövetkező változás okán kérheti az adatai módosítását.
  • A Jelentkező kérheti személyes adatai kijavítását.
  • A Jelentkező kérheti nyilvántartott adatainak /profiljának/ és beküldött dokumentumainak a beérkezéstől számított 6 hónapon belüli törlését /ebben az esetben a személyes adatok véglegesen törlődnek, azok azonosítása utólag semmilyen módon nem lehetséges/.
  • A Jelentkező adatait 6 hónapon túl az Adatkezelő automatikusan törli.

  1. Adatok kezelése

  • Az adatkezelés jogalapja a Jelentkező hozzájárulása, amelyet a jelen Adatvédelmi politika elfogadásával ad meg.
  • Az adatkezelés során az Adatkezelő adatfeldolgozót nem vesz igénybe.
  • Az Adatkezelő birtokába került adatokat csak az Adatkezelőnek a jelen Adatkezelési politikában meghatározott adatkezelési célok megvalósításában – a keresési-kiválasztási folyamatban – közreműködő munkavállalói kezelik, akiket valamennyi általuk megismert adat tekintetében titoktartási kötelezettség terhel.

  1. Technikai adatvédelem

  • Adatkezelő megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint betartja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a GDPR rendelkezéseinek érvényesüléséhez szükségesek.
  • Jelentkező tudomásul veszi, hogy Adatkezelő az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt bekövetkező adatátviteli kapcsolat hibájából, illetve annak működésképtelenségéből eredő kárért, hátrányért való felelősségét kizárja.
  • Jelentkező tudomásul veszi, hogy az általa esetlegesen csatolt állományokat az Adatkezelő vírusellenőrzésnek és egyéb biztonsági szűréseknek veti alá.

  1. Tájékoztatás kérése és jogorvoslat

  • A Jelentkező bármikor tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről az Adatkezelő központi internetes oldalán is közzétett, job@monicomp.hu e-mail címre küldött levélben.
  • A Jelentkező kérésére az Adatkezelő részletes tájékoztatást nyújt az általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, időtartamáról, az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják, kapták meg az adatait. A tájékoztatást az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, de legfeljebb 30 napon belül írásban, közérthetően, elektronikus úton küldi meg a Jelentkező önéletrajzában megadott e-mail címére.
  • A Jelentkező a GDPR rendelkezéseinek megfelelően tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen. A tiltakozást az Adatkezelő – az adatkezelés egyidejű felfüggesztése mellett – a kérelem kézhezvételétől számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja és annak eredményéről a Jelentkezőt írásban tájékoztatja. Amennyiben a Jelentkező tiltakozását az Adatkezelő alaposnak találja, úgy az adatkezelést megszünteti, valamint a tiltakozásról és az annak alapján tett intézkedésről mindazokat értesíti, akik részére a tiltakozással érintett adatokat korábban továbbította, és akik intézkedni kötelesek a tiltakozási jog érvényesítése érdekében. Amennyiben a Jelentkező az Adatkezelő döntésével nem ért egyet, úgy a döntés közlésétől számított 30 napon belül bírósághoz fordulhat.

Nyilatkozat


Az Adatkezelő Adatvédelmi politikáját megértettem, és az ott megadott részletes és egyértelmű tájékoztatás alapján kifejezett és egyértelmű hozzájárulásomat adom ahhoz, hogy a MONICOMP Zrt, mint Adatkezelő a számára általam önkéntesen megadott személyes adataimat az Adatvédelmi politikában rögzített cél szerint, és az ott részletezett módon kezelje és tárolja.